El curs acadèmic ha acabat, però Pausa segueix activa amb diverses activitats, ja siguin de gestió del curs vinent, o d’altres relacionades amb la música com el casal d’estiu o el taller de Music Mentoring.

Però no ens quedem aquí! Amb aquesta notícia, us volem proposar un esdeveniment musical al voltant del piano, organitzat pel nostre professor Jordi Ribell. Es tracta de PPianíssim 2015, una audició i col·loqui que s’estructurarà en tres parts:

1. Audició d’alumnes de l’escola de música, amb peces de Shumann, Piazzola, Montsalvatge… o Pointer Sisters, entre d’altres.
  2. Audició a càrrec de Bernat Sánchez, ex-alumne de Pausa que actualment cursa estudis a l’ESMUC, amb temes de Beethoven, Brams i Chopin.
  3. Col·loqui al voltant de l’instrument, obert a tots els assistents.

L’acte tindrà lloc el proper dilluns dia 6 de juliol, a l’aula Arrel 1 de Pausa. La primera part d’audicions començarà a les 18.00h, i es preveu que la segona part comenci a les 19.00h. Finalment, el debat començarà a les 20.00h.

Podeu veure el programa complet a continuació. No us ho perdeu!

PPianíssim 2015